Kamis, 25 Oktober 2012

Blue Scarf

This story for Hanifah Huwaida. I don't have idea to finish previous story. So, I make new story. Hope you like it, Hanifah Huwaida
******
    My name is Kathlin Kayla Wilson. You can call me Kathlin. I have one brother, Will. And one sister, Veronica. I have many scarf. Oh, I'm almost forget. I stay in Bristol, U.K. My best friend is Alyssa and Emma. Alyssa very like blue color, and she hate doll. And Emma, she is very girly. And the most brave from us.

   One day, I find a blue scarf.
"Hei, Alyssa! Emma! Come here!"
Alyssa and Emma come.
"What going on?" ask Emma.
"Do you know, who owns this blue scarf?" ask me to Alyssa and Emma.
"I don't know! Let me see the scarf!"
================= #hening sejenak #plak -,-". Kita ubah ke Indonesia!! #THE GUBRAKS -,-"

   Namaku Kathlin Kayla Wilson. Kau bisa panggil aku Kathlin. Aku punya seorang kakak laki-laki, Will. Dan seorang adik perempuan, Veronica. Aku punya banyak syal. Oh, aku hampir lupa. Aku tinggal di Bristol, U.K. Sahabatku adalah Alyssa dan Emma. Alyssa suka warna biru, dan dia benci boneka. Dan Emma, dia sangat feminim. Dan paling berani diantara kita.

   Suatu hari, aku menemukan syal biru.
"Hei, Alyssa! Emma! Kesini!!"
Alyssa dan Emma datang.
"Apa yang terjadi?" tanya Emma.
"Apa kau tahu, siapa pemilik syal biru ini?" tanyaku pada Alyssa dan Emma.
"Aku tidak tahu! Biar kulihat syalnya!!"

THE END #digebukin Hanifah -,-"

Pasti kalian bertanya, apa misteri dari cerita ini. Misterinya, apa lanjutan ceritanya? #bener kan?
Gyahahha!! Kena ketipu!! -,-" 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar